Stadsbezoek en massage - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Stadsbezoek en massage - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Stadsbezoek en massage

Door: Marianne Brink

Blijf op de hoogte en volg Marianne

19 Februari 2012 | Sri Lanka, Kandy

Zondag 19 februari

Vandaag bezochten we de stad Kandy. We gingen naar een zijdefabriek, een houtbewerkingsbedrijf en een edelsteen gedoe. Niet echt iets voor mij. Ook bezochten we de botanische tuinen. Prachtige bomen en planten zien we hier en ook weer tientallen vliegende honden. Die beesten zijn te eng om naar te kijken. Toen we weer in het hotel waren hebben we heerlijk geluierd bij het zwembad en gelezen.

's Middags werden we opgehaald voor een overheerlijke massage. Het is hier echt heel erg warm. Af en toe snakken we naar wat afkoeling. Straks gaan we met het hele stel gezellig eten en morgen verkassen we alweer.

We hopen dat we nog wel een zonnebril kunnen scoren voor Chris. Zijn zonnebril ligt namelijk in tweeen. Ach maar we zijn het gewend met zijn zonnebrillen.

• 20 Februari 2012 - 18:28

Rob:

De souvenirwinkel verkoopt echt alles wat krakkemikkig is. Leuke verslagen weer.