Weer thuis - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Marianne Brink

Blijf op de hoogte en volg Marianne

09 Maart 2012 | Nederland, Zoetermeer

Vrijdag 9 maart

Gistermiddag zijn we weer thuis gekomen van een prachtige rondreis. De wassen zijn alweer gedraaid. Boodschappen gedaan en ik heb alle foto's geplaatst op deze website.

De filmpjes moet ik nog uploadeb. Zodra dat gebeurd is lees je dat hier.

En nu.... Nu ga ik shoppen in het Stadshart. Wat zal dat een tegenvaller zijn. Beter voor mijn portomonnee.

• 09 Maart 2012 - 13:04

Mia En Piet Lagarde:

Hallo wereldreizigers,
    WELKOM THUIS !
    Wat een mooi verslag en foto's hebben jullie gemaakt, wat een belevenis onder en bovenwater. Bedankt dat jullie dit met ons hebben willen delen, onze familie en vrienden hebben volop mee genoten.
    Lieve groetjes en misschien tot ziens ergens......., Mia en Piet

• 09 Maart 2012 - 17:56

Math En Ine Verhaegh:

Hoi reizigers,
    Het lijkt al zo lang geleden, dat we in Sri Lanka waren en jullie komen nu pas thuis. Wat hebben jullie prachtige foto's van de onderwaterwereld van de Malediven! Ook Dubai is niet verkeerd zo te zien, maar wel het andere uiterste, hé
    Vandaag heeft de 1e keer na onze thuiskomst de zon weer eens geschenen.
    Nou luitjes, wen maar weer snel in Nederland en zoals afgesproken... tot in Limburg!
    Liefs, Math en Ine