Bye bye haai - Reisverslag uit Malé, Malediven van Marianne Brink - WaarBenJij.nu Bye bye haai - Reisverslag uit Malé, Malediven van Marianne Brink - WaarBenJij.nu

Bye bye haai

Door: Marianne Brink

Blijf op de hoogte en volg Marianne

05 Maart 2012 | Malediven, Malé

Maandag 5 maart

Vandaag was het alweer de laatste dag in het paradijs. We hebben nog heerlijk gesnorkeld en als verrassing kwam er een reuze rog langs gezwommen. Wow wat een joekel van een beest zeg.

We konden de kamer tot 12.00 uur houden. We moesten uitchecken en konden nog tot 20.00 uur van alle faciliteiten gebruik maken. We lunchten nog en toen hebben we ons bij het zwembad gesetteld. Heerlijk af en toe een duik. Het was ook vandaag weer erg warm. 

Om 15.00 uur besloot ik nog even te snorkelen aan de andere kant van eiland vlakbij het zwembad. Hier is erg veel golfslag. Ik zie een man wijzen naar de zee en tot mijn grote verbazing zie ik tig dolfijnen springen en duikelen. En verdomd de boot waar wij twee dagen geleden de dolphin cruise hadden gemaakt voer uit, recht op de dolfijnen af. Wat had ik de pest in zeg. Van een behoorlijke afstand zag ik deze geweldige beesten wel, maar vanaf de boot heb je natuurlijk een beter uitzicht. Ik besloot onder water maar een kijkje te nemen. En hier is het snorkelen ook toppie. Weer zag ik voor mij nieuwe vissen. Toen ik na 20 minuten weer boven kwam, lag de boot er nog en waren de dolfijnen nog aan het tuimelen.

In het zwembad spoelde ik me maar af en rond 18.00 uur zijn we in de spa gaan douchen. We eten nog hier en om 20.00 uur komt de boot ons ophalen om ons naar de luchthaven van Male te brengen voor een vlucht naar Dubai. Daar blijven we 3 nachten.

Met weemoed neem ik afscheid van het paradijs en natuurlijk van onze huishaai.

Bye bye Malediven, tot ooit.

Bye bye haai.


  • 06 Maart 2012 - 07:06

    Ruud En Femke:

    Hoi,

    Wat klinkt het allemaal goed zeg. We hebben dus heel wat gemist helaas. Zijn nu druk bezig met het fotoboek, en terugkijkend vond ik het zeker een mooie reis wat we gehad hebben, erg genoten. Geniet nog lekker in dubai, en een goede terugreis alvast. Geniet van de zon/warmte zolang het kan!!!

    Groetjes Femke en Ruud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malediven, Malé

Marianne

Actief sinds 19 Okt. 2011
Verslag gelezen: 932
Totaal aantal bezoekers 28855

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Weer op reis

Landen bezocht: